روش هاس ساخت بک لینک

نکات کلیدی در تجربه بهتری برای خرید اینترنتی و خرید اینترنتی

دوشنبه ۰۳ اردیبهشت ۰۳

روش هاس ساخت بک لینک

۱۵ بازديد
یکی از پرکاربردترین موارد در دنیای بهینه سازی موتورهای جستجوگر، بک لینک است. حال اگر می خواهید با روش های ساخت آن آشنا شوید، با ما همراه باشید.

بک لینک چیست؟

به لینک یک وب‌ سایت در وب‌ سایت دیگر، بک لینک گفته می‌شود. همان طور که می دانید، اگر شما قصد داشته باشید که کاربران یک صفحه یا یک وب‌ سایت را به سایت دیگری هدایت کنید، باید از لینک استفاده کنید و حتما هم می دانید که لینک‌ها در واقع، آدرس‌های قابل کلیکی هستند که در نوشته‌ ها، دکمه‌ ها یا تصاویر جایگذاری می‌شوند.




گوگل برای این که مشخص کند کدام وب‌ سایت‌ ها نسبت به دیگران بهتر هستند و در حقیقت برای مقایسه سایت شما با سایت دیگری، از روشی به نام  تایید و ارجاع در دنیای اینترنت استفاده می‌کند. این روش گوگل، با لینک دادن صورت می‌گیرد.

حال با این تعاریف، اگر شما در وب‌ سایتتان لینکی را ‌ایجاد کرده اید، می‌توانید بگویید که به آن وب سایت بک لینک داده و گیرنده‌ی لینک هم می‌تواند بگوید ما بک لینک گرفته‌ایم.


نکات قابل توجه در ساخت بک لینک

همان طور که می دانید، روش‌های بسیاری در ساخت بک‌لینک برای وب‌ سایت ها وجود دارد که شما می توانید از هر کدام از این روش‌ها به صورت اصولی و صحیح استفاده کنید تا در بهبود رتبه سایت شما تاثیر بگذارد.
ما در زیر به برخی از این نکات اصولی اشاره کرده ایم:

  • شما باید تمام اصول سئو داخلی( on Page Seo ) را به طور کامل و با دقت بالا رعایت کنید.
  • بر روی کلمات هم معنی و هم خانواده کلمه کلیدی نیز لینک سازی انجام دهید.
  • هیچ وقت در یک زمان مشخص و  مقرر لینک سازی انجام ندهید.
  • در سایت‌هایی که از میزان اسپم بالایی برخوردار هستند، لینک سازی نکنید.
  • تا جایی که می توانید برای صفحات مختلف از وب‌سایت خود لینک سازی کنید زیرا که گوگل متوجه لینک سازی‌ها می‌شود و آن ها را می یابد.
  • از انکرتکست‌های مختلف برای لینک سازی استفاده کنید
  • هیچ گاه سعی نکنید که بر روی یک کلمه کلیدی تمرکز کنید
  • از سایت‌هایی با اعتبار بالا و سایت‌هایی با اعتبار متوسط و پایین برای انجام لینک سازی طبیعی استفاده نمایید.
  • سعی کنید برای وب سایتتان لینک‌های فالو و هم چنین لینک نوفالو را طراحی کنید تا برای گوگل طبیعی به نظر برسد.


در واقع تمامی کارهای لازم مانند تولید محتوای سئو شده، بهینه‌سازی دسته‌ها، بهینه‌سازی کدهای قالب سایت، استفاده از هاست باکیفیت و مواردی از این قبیل به طور کامل برای گوگل بهینه شده باشد. 




چگونه بک لینک بسازیم؟

ما برخی از روش های ایجاد بک لینک را برای شما معرفی می کنیم:

ایجاد پست مهمان :

بهتر است بدانید که برخی از سایت‌ها وجود دارند که به نویسندگان این اجازه را می دهد که مقالات خود را با ذکر منبع، بارگذاری کنند. در حقیقت، یکی از بهترین مکان‌ها برای ایجاد بک لینک، پست مهمان در وب‌ سایت‌ هایی با استراتژی خاص است. فقط باید به این نکته دقت کنید که صاحبان وب‌سایت لینک‌های شما را نوفالو نکنند.

استفاده از شبکه های اجتماعی :

با پیشرفت تکنولوژی، شبکه های اجتماعی زیادی به وجود آمده اند که در سرتاسر دنیا مورد استفاده همه مردم قرار گرفته اند. مانند:  فیس‌بوک، توییتر، لینکدین، اینستاگرام و ... 
با عضو شدن در شبکه‌ های اجتماعی، مزیت‌های زیادی برای کسب و کارها می تواند داشته باشد، زیرا که بیشتر مردم در این شبکه ها هستند و گذاشتن لینک در آن ها، نرخ کلیک بالاتری را به دنبال دارد.


اظهار‌نظر در بلاگ‌ها :

این روش، یکی از هوشمندانه ترین روش‌های ساخت بک‌ لینک است. به این صورت که شما باید  پست‌های مرتبط با کسب و کار خود را مطالعه کنید و نظر خود را به صورت کاملا دقیق و هدفمندانه بنویسید.


بک لینک در رپورتاژ :

رپورتاژ، یکی از روش‌ها برای گرفتن بک لینک است. از لحاظ سئو هیچ ضرری را ایجاد نخواهد کرد و با دانستن روش‌های مناسب آن، بک لینک‌های قوی و موثری را می‌سازد. در این روش مقاله یا خبری را منتشر می‌کنید که در میان متن آن لینک‌های خاصی مشخص می‌گردد.


ساخت بک‌لینک در هدر، فوتر، منو یا ستون‌های وب‌سایت :

در هر وب سایت به اندازه تعداد صفحات آن هدر و فوتر  وجود دارند که با ساخت بک لینک در هر کدام از این قسمت‌ها امکان ساخت همزمان بک لینک‌های زیادی فراهم می‌آید.


استفاده از فروم‌ها یا انجمن‌ها :

یکی از روش‌های مناسب برای لینک سازی، این است که پست و مطالب مربوط به وب‌ سایت را در فروم‌ها یا انجمن ها قرار دهید. در این روش، ابتدا باید فروم‌های مرتبط با وب‌سایت را شناسایی کنید و پس از این که از قوانین آن ها مطلع شدید، فعالیت خود را شروع کنید.

سه دلیل مهم لینک سازی در انجمن‌ها شامل:

  1. امکان گرفتن لینک دوفالو از اکثر انجمن‌ها
  2. امکان لینک سازی به دو روش لینک پروفایلی و لینک درون محتوا
  3. وجود تعداد زیادی فروم یا انجمن که به عنوان یک منبع بی پایان برای لینک سازی محسوب می‌شوند.

بازاریابی ویدئویی :

برای بازنشر لینک‌ها یک تکنیک بسیار ساده و کاربردی به نام استفاده از فضای یوتیوب و آپارات وجود دارد که با تولید ویدئوهای مربوط به محصولات و خدمات مختلف، می توانید بازخورد مناسبی را دریافت کنید.




ایجاد کردن وبلاگ وب سایت خود :

یکی دیگر از روش‌های هوشمندانه برای ایجاد بک لینک، ایجاد یک وبلاگ با نام سایت در یکی از سیستم‌ های وبلاگ‌ دهی و قرار دادن مطالب عادی و لینک دادن آن به صورت نوفالو است. 

https://seo6.ir/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.